آبادان نو

زندگی من در شهر آبادان

آبادان نو

زندگی من در شهر آبادان

مسئولان آبادانی از قهرمانی‌ام در مسابقات جهانی هلند خبر نداشتند

قهرمان آبادانی کاراته جهان گفت: نخستین باری که در مسابقات جهانی هلند به مقام قهرمانی در دنیا دست یافتم، هیچ کدام از مسئولان آبادانی حتی از این موضوع خبر نداشتند.

مریم اسماعیلی در گفتگو با فارس در آبادان اظهار داشت: از سال ۷۹ به کاراته علاقمند شدم و با چند ماه تمرین در همان سال به مقام قهرمانی خوزستان دست پیدا کردم.

وی ادامه داد: در سال ۸۰ نیز نخستین قهرمانی را در کشور و در مسابقات تهران به دست آوردم و تا سال ۸۳ به طور پیاپی از این عنوان دفاع کردم.

کاراته کار آبادانی تیم ملی اضافه کرد: در سال ۸۳ به مسابقات جام جهانی هلند اعزام شدم و با اقتدار کامل بر سکوی نخست قهرمانی جهان ایستادم و در مسابقات آسیایی هنگ کنگ هم این عنوان را تکرار کردم، اما در همین سال و بعد از بازگشت از مسابقات جهانی در لیگ کشور به ناحق و به دلیل ضعف داوری نایب قهرمان ایران شدم.

اسماعیلی تصریح کرد: بعد از یک مقام دومی در کشور از سال ۸۵ تا به امروز در همه دوره‌ها قهرمان ایران شدم تا اینکه امسال به مسابقات قهرمانی دنیا در آفریقای جنوبی اعزام شدیم.

وی خاطر نشان کرد: در بازی‌های آفریقای جنوبی و تا قبل از فینال حریفانی از سوییس، ژاپن و آفریقای جنوبی را شکست دادم، ولی در دیدار نهایی با ناداوری مسلم بازی را به حریف واگذار کردم تا به مدال نقره این بازی‌ها دست پیدا کنم.

قهرمان گوجوریو تیم ملی افزود: سبک گوجوریو سبکی کنترلی است و جالب اینکه به دلیل ضعف مربیان ابتدایی و یا کم توجهی خودم تا چند سال اول فعالیت خود نمی‌دانستم که مشغول کار در این سبک هستم.

وی ادامه داد: نخستین باری که در مسابقات جهانی هلند به مقام قهرمانی در دنیا دست یافتم، هیچ کدام از مسئولان آبادانی حتی از این موضوع خبر نداشتند و امسال نیز مسئولان شهرستان پس از نایب قهرمانی در آفریقای جنوبی تنها به نصب پلاکاردی برای تقدیر اکتفا کردند.

اسماعیلی در ادامه خاطر نشان کرد: مجتمع پتروشیمی بندر امام خمینی در برخی از مسابقات برون مرزی اسپانسر مالی من بود که امسال این اتفاق هم رخ نداد.

وی افزود: بارها به دلیل کمبود امکانات و بی مهری‌های انجام شده تا مرز کنار گذاشتن ورزش قهرمانی پیش رفتم، اما به دلیل اینکه در خانواده‌ای ورزشکار رشد پیدا کردم، با دلداری‌های آنها از این تصمیم منصرف شدم.

نایب قهرمان مسابقات جهانی افریقای جنوبی خاطرنشان کرد: با اینکه هیچ امکاناتی در اختیار ندارم اما دلسرد نخواهم شد و با وجود تمام محدودیت‌های موجود برای حفظ آمادگی و انجام تمرینات منظم هر هفته به ماهشهر سفر می‌کنم.

وی گفت: بی‌شک تمام موفقیت‌های امروز خود در مسابقات جهانی را مرهون لطف خانم آرمان سرمربی تیم ملی، آقای محمدی‌بقا و همین طور خانواده‌ام هستم.

اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: تا یکی دو ماه آینده به همراه تیم ملی برای شرکت در تورنمنتی بین‌المللی به مالزی سفر خواهم کرد و بعد از آن هم خود را برای بازی‌های سال آینده آسیایی تایلند آماده می‌‌کنم.

کاراته کای جوان تیم ملی در پایان گفت: گوجوریو از امسال رسما به رشته‌های المپیکی پیوست و به همین خاطر تمام تلاش خود را می‌کنم تا با راهیابی به المپیک لندن و کسب مدال، افتخاری را برای کشور و به‌خصوص استان خوزستان کسب کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد